kallhult

Alla inlägg den 17 september 2010

Av Gabriella - 17 september 2010 20:30

Tommy skulle idag få lov att svettas i dressyr. Dock var det nog jag som fick svettas mest för att få honom att göra som jag ville. Han har kommit till det stadiet nu att han inser hur stor han är och att han kan hitta på egna saker utan att matte alltid kan hinna före honom. Men summa sumarum gick det bra. Syrran och jag kom dock fram till att hon ska pröva honom några gånger för att se om längre ben kan göra någon skillnad.


På eftermiddagen var det så dags för Marconett, Romanow och Wilgot att få komma ut i skogen. Det blev en tur ner till Islandshästarna. Den som säger att man inte power walkar med hästar kan få låna våra. Jisses va de trampade på, jag undrar jag vem som var mest trött jag och Ella eller Romanow och Wilgot.

Ovido - Quiz & Flashcards